CONTACT

Wij helpen je graag verder

Vragen of suggesties? Vul onderstaand contactformulier in en we contacteren je.

Deelnemen als handelaar? Mail het ingevuld deelnameformulier naar economie@eeklobon.be of contacteer ons voor meer info.

Veelgestelde vragen voor klanten

Is zo een Eeklobon gedeeltelijk te gebruiken over meerdere handelaars heen?

Jazeker! Op deze manier kan je van de diverse adresjes genieten.

Hoe gebruik je de Eeklobon?

Je kan hiervoor rechtstreeks bij de deelnemende handelaars of ondernemer uit de gemeente langsgaan met de Eeklobon en deze gebruiken als betaalmiddel.

Hoe kan ik online een Eeklobon kopen?

Je hebt keuze tussen volgende mogelijkheden:
Je kan de Eeklobon online aankopen om onmiddellijk thuis af te printen.
Je kan de Eeklobon online bestellen als cadeaukaart met bijgeleverde geschenkenveloppe. Dit kant en klare cadeau wordt tegen een meerprijs van € 3,00 geleverd op het vermelde leveringsadres binnen de 3 werkdagen.

Indien u een factuur wenst kan u dit aangeven en we verzenden ze onmiddellijk na aankoop. Betalen kan zowel met kredietkaart als bancontact.

Ik wil als onderneming een bestelling plaatsen.

Dit kan! Zie de pagina voor bedrijven voor meer info of plaats meteen jouw bestelling via het bestelformulier.

Hoe kan ik de verzending van mijn bestelling opvolgen?

Wij geven steeds een seintje als uw bestelling goed is doorgekomen en onderweg naar de drukker. Om een track&trace code op te vragen, contacteer ons via economie@eeklobon.be of het contactformulier hieronder.

Hoelang is mijn Eeklobon nog geldig?

Je kan de vervaldatum van de Eeklobon steeds consulteren op www.eeklobon.be/restwaarde Vul de code van je Eeklobon in en klik op ‘Controleer’.

Hoe check ik de restwaarde van mijn Eeklobon?

Je kan de restwaarde van de Eeklobon steeds consulteren op www.eeklobon.be/restwaarde Vul de code van je Eeklobon in en klik op ‘Controleer’.

Wie contacteer ik ingeval van problemen bij het online bestellen of betalen van Eeklobonnen?

U kan ons hiervoor contacteren via economie@eeklobon.be of het contactformulier onderaan deze pagina.

Ik wil een Eeklobon als cadeaukaart met geschenkenveloppe schenken. Waar kan ik terecht?

De Eeklobon als mooie cadeaukaart met geschenkenveloppe kan aangekocht worden in de lokale verkooppunten, maar kan ook online aangekocht worden als je kiest bij ‘leveringsmethode’ kiest voor ‘Verstuur met de post’.

Kan ik na aankoop van mijn Eeklobonnen nog een wijziging aanbrengen aan mijn bestelling?

Voor online aankopen kunnen we een 'refund' doen indien de bon nog niet werd gebruikt. Voor bestellingen kunnen we in overleg nog wijzigingen maken. Hiervoor kan ons hiervoor contacteren via economie@eeklobon.be of het contactformulier onderaan deze pagina.

Veelgestelde vragen voor handelaars

Hoe kan ik een Eeklobon ontwaarden?

Dit kan u doen door de unieke code op de bon in te geven of de QR code te scannen met de Code Kassa Webapplicatie. Eenmalig zal u in deze applicatie uw Shop ID dienen in te geven dat u van ons ontvang bij eerste aanmelding.

Ik ben mijn wachtwoord voor de Code Kassa voor handelaars vergeten.

U kan ons hiervoor contacteren via economie@eeklobon.be of het contactformulier onderaan deze pagina.

Ik kan de Eeklobon niet ontwaarden. Wat doe ik dan?

U kan ons hiervoor contacteren via economie@eeklobon.be of het contactformulier onderaan deze pagina.

Moet ik de bon bijhouden en indienen bij Stad Eeklo?

Neen, de unieke code op de bon ingeven of de QR-code te scannen met de online Code Kassa applicatie volstaat.

Wanneer ontvang ik de betaling van ontwaarde Eeklobonnen?

Typisch wordt er binnen de week na ingave in de code kassa overgeschreven.

Ik heb een Eeklobon ontwaard, maar ontving nog geen betaling op mijn rekeningnummer.

Het kan tot 14 dagen duren voor de overschrijving aankomt op uw rekening. Contacteer ons indien na deze tijd uw overschrijving nog steeds niet toekwam.

Ik wil de Eeklobon aanvaarden als betaalmiddel in mijn zaak. Hoe kan ik dit regelen?

Contacteer ons via economie@eeklobon.be of de contactformulier op deze pagina en wij zenden u graag de benodigde informatie door.

Is een Eeklobon fiscaal interessant?

Jazeker! Zie Fiscaal voor meer info.

De gegevens over mijn zaak, vermeld op eeklobon.be zijn niet up-to-date? Hoe pas ik ze aan?

U kan ons hiervoor contacteren via economie@eeklobon.be of het contactformulier onderaan deze pagina en wij passen de gegevens graag voor u aan.

De gegevens van mijn zaak zijn gewijzigd (adres, rekeningnummer, ondernemingsnummer,…). Aan wie geef ik dit door?

Elke wijziging over je zaak dient schriftelijk doorgegeven te worden naar economie@eeklobon.be. Voor bepaalde wijzigingen (zoals het rekeningnummer) vragen we om het deelnameformulier opnieuw in te vullen en ondertekend te mailen naar economie@eeklobon.be.

Ik zal mijn zaak stopzetten. Wie dien ik in te lichten?

Je kan ons via mail naar economie@eeklobon.be inlichten over de stopzetting van je zaak. Bezorg ons hiervoor de naam van de zaak en de datum van stopzetting.

Ik wil de Eeklobon niet langer aanvaarden. Wat doe ik dan?

Elke deelnemende ondernemer kan steeds beslissen om uit te schrijven op het cadeaubonsysteem van de Eeklobon. Dit kan mits het respecteren van een opzegtermijn van één maand en gebeurt via brief of mail naar: Stadskantoor Eeklo (dienst economie), Industrielaan 2, 9900 Eeklo of via mail naar economie@eeklobon.be.

Gegevens

De Eeklobonnen worden ondersteund door Stad Eeklo - Lokale Economie.

Voor vragen of opmerkingen, contacteer ons via economie@eeklobon.be of het contactformulier en wij helpen je graag verder!

Stad Eeklo - Lokale Economie
Industrielaan 2
9900 Eeklo
Tel: 09 218 28 91
Email: economie@eeklobon.be